fietsen in Zuid Tirol!

Een nieuwe reis door noordelijke en zuidelijke Dolomiten. Stukjes Oostenrijk, Stukjes Bozen en verder afzakken richting Rovereto en Bassano. Daarna? Dat weet ik nu nog niet. Zal ik wel zien!

dinsdag 2 juli 2013

avondeten

Gepost door stefanovic op 12:05
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ▼  2013 (69)
    • ▼  juli (18)
      • erratum
      • Monte Grappa!
      • Thuis!
      • dezelfde bergen - niks roos...
      • tunnels!
      • de streek
      • lago Barcis en Piancavallo
      • foto's Diga Vajont
      • Piancavallo - Diga de Vajont (San Osvaldo)
      • Passo San Osvaldo en Piancavallo!
      • avondeten
      • avondrood
      • foto's Belluneser Dolomiti
      • Belluneser dolomiten
      • Duran - Franche - Cereda - Aurine en Duran
      • foto's op een kantje...
      • Overal foto Forno Di Zoldo
      • Forno Di Zoldo
    • ►  juni (51)

Over mij

Mijn foto
stefanovic
Mijn volledige profiel tonen
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.