Een nieuwe reis door noordelijke en zuidelijke Dolomiten. Stukjes Oostenrijk, Stukjes Bozen en verder afzakken richting Rovereto en Bassano. Daarna? Dat weet ik nu nog niet. Zal ik wel zien!
maandag 1 juli 2013
Forno Di Zoldo
Vandaag transfert gemaakt naar Forno Di Zoldo. Deze plaats ondermeer uitgekozen omwille van 2 redenen: Ik ben er nog nooit geweest; En ik heb de weerberichten bekeken, en hier zou ik de meeste kans hebben op droog weer! Forno di Zoldo is heel rustig. Niet groot, wel enkele winkels en zelfs een supermarktje. Ook voldoende terrassen, op voorwaarde dat de temperatuur hoog genoeg blijft. Hier vlak in de buurt liggen enkele mooie passo's waar ik nog niet geweest ben. En ook de San Osvaldo vallei spreekt me aan. Hierbij alvast enkele foto's van Forno Di Zoldo!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten