maandag 1 juli 2013

Forno Di Zoldo

Vandaag transfert gemaakt naar Forno Di Zoldo. Deze plaats ondermeer uitgekozen omwille van 2 redenen: Ik ben er nog nooit geweest; En ik heb de weerberichten bekeken, en hier zou ik de meeste kans hebben op droog weer! Forno di Zoldo is heel rustig. Niet groot, wel enkele winkels en zelfs een supermarktje. Ook voldoende terrassen, op voorwaarde dat de temperatuur hoog genoeg blijft. Hier vlak in de buurt liggen enkele mooie passo's waar ik nog niet geweest ben. En ook de San Osvaldo vallei spreekt me aan. Hierbij alvast enkele foto's van Forno Di Zoldo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten