donderdag 13 juni 2013

aangekomen in Kauns!

Vanavond na behoorlijk wat zoekwerk aangekomen in Kauns. De gletcherstrasse ligt er uitnodigend bij te blinken. De weg zou wel sneeuwvrij zijn (op de baan wel te verstaan). Veel problemen onderweg heb ik niet gehad. Buiten zo een 30-35 wegenwerken (zonder veel hinder! Knap!) en een gemiste afslag niks te melden.(Had afslag Koblenz niet gezien... Ben dan maar over Frankfurt gereden ipv over Stuttgart. Scheelt misschien 10 km... De moeite niet.) Alleen het verblijf in Kauns vond ik niet snel. Beetje eigen fout... Had geen foto van de ligging genomen. En vermits ik geen GPS heb... Net nog eten gekookt. (heb een keuken!) Wat zaken die ik uit Belgie meegenomen heb. Polenta met gegrilde aubergines en zeewier/tofuburger. Kon slechter! Het verblijf ziet er schitterend uit... Keuken met eethoek, grote slaapkamer en apparte douche. En als je buitenkijkt zie je de gletchers van de bergen schuiven. De plaatselijke rode wijn kan beter. Zweigelt met een te zoete smaak (neigt naar porto) en te weinig cachet. Denk wel dat het de basisversie is... Zie je aan de fles alleen al. Voila! Gestart zou ik zeggen!! Morgen eerste tripje! Ik zie wel wat het weer zegt, en maak dan mijn besluit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten