Naamloos door stelviostef op Garmin Connect - Details
Er zit een klein foutje in de file. Op gegeven moment (58km of zoiets...) stijg ik in een rechte lijn naar 1200m (vanaf 800). Hier moet je eigenlijk 4,5 km inlassen... Na de regenpauze stond de Garmin niet op "opnemen".
Geen opmerkingen:
Een reactie posten