vrijdag 21 juni 2013

Valle Di Cembra

Voor de laatste trip van de gezamelijke week werd een trip naar de Valle Di Cembra gepland. Eerst stuk langs de rivier, dan de weinstrasse en dan oversteken naar die vallei. Direct heel steil (11/12%) maar gelukkig niet al te lang. Na die eerste klim ging het langzaam omhoog om uiteindelijk even steil te eindigen. Prachtige natuur en vergezichten (Monte Bondone op de achtergrond) en een klein, smal wegje dat soms naar 16-17% omhoog ging. Eenmaal boven op 1310 meter volgde een lange afdaling, eerst naar de San Lugano en tenslotte naar de vallei van de Adige. Het fietspad op en naar huis... Hieronder enkele foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten