zondag 30 juni 2013

Laatste dag in Bassano

Gisteren was het heel koud toen ik de Monte grappa op en af fietste. Vandaar dat ik 'm vandaag nog maar eens gedaan heb. Nu wel met mooiere foto's. Intussen ook een wedstrijd voor junioren gezien. Je kan het parcours (laatste 27km) bekijken op een van de vorige berichten. Daarna nog even blijven genieten op de top. Uit de wind, en in de zon was het heel aangenaam. (voel het nu nog aan mijn gezicht!)Dan afdalan, eten in Bassano (bonensoep met pasta!) en de grappa's gaan bekijken. Heb al een idee wat ik wil! PS: het auto en motorverkeer was vandaag er echt wel over. Heel vervelend... En dikwijls heel gevaarlijk. Pipo's. Gelukkig wel maar een kleine 5% van de bestuurders. Mijn agresiefste auto: De Audi. Die brede uitvoering die ze meestal niet nodig hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten