zondag 30 juni 2013

Grappa!

Morgenvroeg ga ik om grappa! Van het huis Poli. Iemand suggesties? Of moet ik iets meebrengen? Tegen morgenvroeg ten laatste moet ik het weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten