vrijdag 28 juni 2013

Bezoek Bassano Del Grappa

Te voet naar de binnenstad (goei kilometer!). Dit voelt echt Italiaans aan! Gelukkig ook de temperaturen! Een oude brug over de Brenta rivier, een oude binnestad met veel snuisterijwinkels en veel... drankwinkels! Ik zie door het bos de bomen niet meer! Ik stap een bakkerij binnen en kom buiten met een zalm/tomaatgerecht! Even verder is er een kapper. Tiens! Van profiteren. Nu loop ik dus in Italie rond met en kort kopje! Bassano (binnenstad) is tof! Ik vind een leuke bar (goei muziek - voldoende noise...) en sla in de regionale drank! Ik proef er 3 verschillende! Nu nog proberen om de beste ervan te pakken te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten