Een nieuwe reis door noordelijke en zuidelijke Dolomiten. Stukjes Oostenrijk, Stukjes Bozen en verder afzakken richting Rovereto en Bassano. Daarna? Dat weet ik nu nog niet. Zal ik wel zien!
vrijdag 21 juni 2013
Halve rustdag!(?)
Halve rustdag. Losfietsen richting Trento en terug. Alles langs het water, mooi rustig en met mooi zicht op de bergen. Alleen het eindtotaal van 128 km was misschien iets teveel (voor mij althans). In Trento naarstig op zoek gegaan naar de fietswinkel van Gilberto Simoni, om na een klein uur vast te stellen dat hij die winkel niet meer heeft. Patrick had zijn buitenband op een steentje ergens gescheurd, dus een fietswinkel moesten we hoe dan ook vinden. Eenmaal dat hersteld zijn we gaan eten in Trento. Inktvis met pasta en een fles water (warm!) erbij. Trento is mooi, niet te groot, en heeft mooie huizen met veel versieringen.
Daarna terug via de Adige naar Laifers. Onderweg even afslaan om een gelato te eten. Verlits ik bericht kreg dat Raymond een uurtje vrij kon maken omme eens op te zoeken in Laifers, vertok ik alleen naar het hotel. Daarna gehoord dat de anderen er op de terugweg ng een klein "koerske" van gemaakt hebben. Met weer Victor en Karel als de beteren! (jongste en de oudste samen) Niet veel fotos' deze dag... Wat ik heb ga ik wel posten!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten