vrijdag 14 juni 2013

Misty Mountain Hop?

Veel (hoop ik) ochtendmist. Je zit hier eigenlijk al op 1000 meter. Kun je dit, in die hoge bergen wel verwachten. Rond 10 u vertrek ik. Fietsje klaarzetten en op weg. Welke richting uit hangt af van de mist. Hieronder nog enkele foto's van de omgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten